Собствен сервиз
SmartNexus.bg предоставя гаранционен и извънгаранционен сервиз за закупена от нас техника. Също така предлагаме сервиз за продукти, които не са закупени от нас, но при определени условия.
Гаранционен сервиз
Всяко устройство, закупено от SmartNexus.bg, идва с гаранционна карта, посочваща гаранционния срок. По време на този период продуктът е гаранционен и ако покаже дефект, той подлежи на гаранционен сервиз. Гаранционният сервиз е напълно безплатен и за сметка на SmartNexus.bg (с изключение на случаите, описани в условията на гаранцията).
Гаранционният сервиз се извършва само в нашите сервизни центрове: София, ж.к. Дианабад, бул. „Доктор Г. М. Димитров“ 62. и София, ж.к. Младост 2, ул. „св. Киприян“, бл. 289.
Транспортирането на гаранционни устройства до нашия сервизен център е за сметка на клиента.
SmartNexus.bg е задължен да осигури висококачествени услуги, като гарантира функционалността на рекламираното гаранционно устройство в рамките на 14 дни след приемането му.
Ако има повече от едно устройство за ремонт, редът на ремонта ще следва реда на тяхното приемане в нашия сервиз.
Всяко искане за спешност на даден ремонт означава, че този ремонт (ако е възможен) ще бъде платен ремонт.
ВАЖНО!: SmartNexus.bg по никакъв начин не носи отговорност за софтуера, инсталиран на даденото за ремонт устройство, нито за всякаква информация, съдържаща се в него.
SmartNexus.bg не носи отговорност за продукт, оставен за ремонт и непотърсен в продължение на 30 календарни дни.
Извънгаранционен сервиз на стоки, закупени от SmartNexus.bg
Когато една техника е изтекла гаранцията си и е показала дефект, тя подлежи на ИЗВЪНГАРАНЦИОНЕН ремонт. Когато донесете устройство за извънгаранционен ремонт в нашия сервиз, процесът протича по следния начин:
Заплаща се такса за диагностика: 30 лева. Тази такса трябва да бъде платена предварително при приемане на устройството.
След извършване на диагностика на извънгаранционното устройство от наш техник, вие получавате точна информация за дефекта и цената на извънгаранционния ремонт.
При потвърждение от ваша страна, устройството се ремонтира, като цената за диагностика се приспада от цената на ремонта.
В случай, че се откажете от ремонта, платената такса за диагностика няма да бъде възстановена.
Извънгаранционният ремонт се извършва само в нашите сервизни центрове: София, ж.к. Дианабад, бул. „Доктор Г. М. Димитров“ 62. и София, ж.к. Младост 2, ул. „св. Киприян“, бл. 289.
Транспортирането на стока до нашия сервизен център и от нашия сервизен център до посочения от вас адрес са за ваша сметка.
SmartNexus.bg е задължен да осигури качествен ремонт, като гарантира функционалността на устройството в рамките на 14 дни след приемането му.
Ако има повече от едно устройство за ремонт, редът на ремонта ще следва реда на тяхното приемане в нашия сервиз.
Всяко искане за спешност на даден извънгаранционен ремонт означава, че стойността на ремонта се удвоява. Удвояването включва таксата за диагностика, стойността на вложения труд, но не включва стойността на вложените части.
ВАЖНО!: SmartNexus.bg по никакъв начин не носи отговорност за софтуера, инсталиран на даденото за ремонт изделие, нито за всякаква информация, съдържаща се в него.
SmartNexus.bg не носи отговорност за продукт, оставен за ремонт и непотърсен в продължение на 30 календарни дни.
Платени ремонти на стоки, които не са закупени от SmartNexus.bg
Когато една техника не е закупена от SmartNexus.bg и е показала дефект, тя подлежи на ПЛАТЕН ремонт. SmartNexus.bg има право да не приеме устройството за ремонт или да го приеме при следните условия:
При доставяне на дефектно устройство в нашия сервиз SmartNexus.bg, се заплаща такса за диагностика: 30 лева.
Извършва се диагностика на устройството и се определя приблизителната стойност на ремонта. При съгласие от ваша страна, устройството се ремонтира, като таксата за диагностика се приспада от крайната цена на ремонта.
В случай, че се откажете от ремонта, платената такса за диагностика няма да бъде възстановена.
Транспортирането на стока до нашия сервизен център и от нашия сервизен център до посочения от вас адрес са за ваша сметка.
SmartNexus.bg е задължен да осигури качествен ремонт, като гарантира функционалността на устройството не по-късно от 14 дни след приемането му.
Ако има повече от едно устройство за ремонт, редът на ремонта ще следва реда на тяхното приемане в нашия сервиз.
Всяко искане за спешност на даден извънгаранционен ремонт означава, че стойността на ремонта се удвоява. Удвояването включва таксата за диагностика, стойността на вложения труд, но не включва стойността на вложените части.
ВАЖНО!: SmartNexus.bg по никакъв начин не носи отговорност за софтуера, инсталиран на даденото за ремонт изделие, нито за всякаква информация, съдържаща се в него.
SmartNexus.bg не носи отговорност за продукт, оставен за ремонт и непотърсен в продължение на 30 календарни дни.